Monday, December 1, 2008

Armağan

5 Flocktime 591

Bugün benim için önemli bir gün. Şu kısa ömrümde aldığım belkide en güzel hediyeyi aldım. Babam sabah odamın kapısını çalarak içeri elinde ciltli bir defterle girdi. Akşamları kenarı çekilip notlar aldığımı farketmiş ve deposunda sakladığı bu defteri bana vermeye karar vermiş. Defter eskiden beri bu yörelerin en güzel şarabını yapan babamın şarap gönderdiği Greyhawk’lı büyücü Tenser’in babama bir armağanıymış. Söylediğine göre defteri açıp ilk sayfasına ismini her kim yazarsa defter ona bağlanacak ve kaybolsa bile sahibine birşekilde geri dönecekmiş. Babamdan güzel ciltli bu defteri heyecanla aldım ve hemen açarak ismimi ilk sayfaya güzel harflerle yazdım. Saatlerdirde Greyhawk’tan ayrılmadan hemen önce tutmaya başladığım günlük notlarımı buraya aktarıyordum, nihayet bitti. Defter artık benim bir parçam. Ömrümün sonuna kadar bu defter en gizli sırlarımı bilecek, en sessiz fısıltılarımı duyacak, en neşeli şarkılarımı söyleyecek. Bu defter ömrümün sonuna kadar ben kimsem o olacak.

No comments: