Wednesday, November 19, 2008

İlk Yolculuk

23 Planting 591

Dün gece inanılmaz eğlendik. Bütün gün yol yürümemize rağmen daha kendime yeni geliyorum sanırım. İnsanlara resmen oturdukları sandalyeleri yedirdim. Bazen bu kadar iyi şarkı söylediğimde herşeyi yapabilecekmişim gibi hissediyorum. Güzel Milnia için güzel bir veda oldu. Ama dün gece ile ilgili asıl önemli olay başka. Artık üç kişi ile yolculuk yapıyoruz. Bizim okulda yakın döğüş derslerine asistan olarak gelen Caleb isimli çamyarması bir savaşçı vardı. Dün gece Blue Dragon Inn’e geldi, hemen tanıdık. Soframıza oturdu sohbet ettik. Bir görev için bizim köye seyahat etmesi gerektiğini söyleyince Kira’yla kahkahayı patlattık. Biraz bozuldu galiba ama sabah erkenden bizim de oraya yola çıkacağımızı anlatınca sakinleşti. Bizim köyde ne işi olduğunu sordum, yolda anlatırım dedi. Bir avuç buçukluğun arasına taa Greyhawk’tan koskoca savaçıyı niye gönderirler bilmem. Bana söyleselerdi ben hallederdim.
Neyse işte o kadar içkiden sonra nihayet sabah kalkabildik ve yolumuzun ortasında olan bu kötünün iyisi konaklama yerine geldik. Ben biraz şarkı türkü çalarım diye indirim yaptırdım. Cebimdeki parayı idareli kullanmam lazım. Artık bizimkilerden para alıcak yüzüm kalmadı. Yarın sabah yola kaldığımız yerden devam edicez. Giderkende Caleb’in ağzını arıycam. Kesin sakladığı bişeyler var. Bizim köyde herhangi bir şey ne kadar garip olabilir ki? Ortalık en fazla bizim başkan kabız olduğunda gerginleşir.

No comments: